Ζητείται Πρωθυπουργός…


Ζητείται_edited-1

Ζητείται υπάλληλος γραφείου, για διεκπεραίωση εισαγωγικών διαδικασιών. Ηλικία 25-30. Προσόντα: Ευχάριστη προσωπικότητα, πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ με βαθμό >7, άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας, επιθυμητή και η Γερμανική, τουλάχιστον 5τής προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση, άπταιστη γνώση χειρισμού η/υ και προγραμμάτων word & excel. Θα θεωρηθεί επί πλέον προσόν η γνώση εμπορικών προγραμμάτων. Θα υποστεί εξετάσεις για όλα τα απαιτούμενα προσόντα (γλώσσες, προγράμματα η/υ). Στείλτε CV: …….

Ζητείται Πρωθυπουργός. Απαιτούμενα: Να λέει πειστικά τα ψέματα, να λέει πολλά συνθήματα και να έχει επικοινωνιακά προσόντα.

2 Responses to “Ζητείται Πρωθυπουργός…”

  1. nicolaos demonicos Says:

    Αγαπητέ κύριε, εκθέτω εν συντομία κάποια από τα προσόντα μου πιστοποιημένα από πρακτική ενάσκησή τους, εφ’ όσον δε κριθή εκ μέρους σας αναγκαίο, προτίθεμαι να παρέξω και τις απαραίτητες αποδείξεις της πρακτικής εφαρμογής τους.
    1. Σε περίπτωση κατά την οποία ήταν αδήριτη ανάγκη η λήψη τραπεζικού δανείου ώστε να αποφευχθή η πτώχευση της εταιρείας, είχα ζητήσει από τον επί των οικονομικών υπεύθυνο να μου υποβάλη έκθεση για τις πιθανές επιπτώσεις από την άρνηση υπογραφής των απεχθών όρων του συμβολαίου που πρότειναν οι τράπεζες, κάτι το οποίο προφανώς δεν εγνώριζα, ως ώφειλα, ως πρόεδρος της εν λόγω εταιρείας, πλην τώρα πλέον γνωρίζω. Ο διαχειριστής συνέστησε μια ομάδα εκ τεσσάρων-πέντε ειδημόνων και εντός ευθέτου χρόνου συνέταξε και μου παρέδωσε την αιτηθείσα έκθεση. Η ανάγνωση της έκθεσης επί των συνεπειών της πτώχευσης κυριολεκτικά με τρομοκράτησε, ως εκ τούτου δε αρνήθηκα διαρρήδην την υπογραφή της σύμβασης με τις τράπεζες, πλέον δε τούτου προέβην στην διενέργεια υπαλληλοψηφίσματος, ώστε οι εργαζόμενοι της εταιρείας να αποφανθούν εάν δέχωνται τους όρους των δανειστριών τραπεζών, όροι οι οποίοι θα είχαν σοβαρές επιπτώσεις στις ζωές τους. (Παρακαλώ, μη θεωρήσετε ως αντιφατικά μεταξύ τους τα γεγονότα, δύναμαι να σας εξηγήσω ότι δεν είναι.) Είναι απολύτως λογικό και κατανοητό από τον καθένα ότι σε περίπτωση επικράτησης του «ΟΧΙ» οι διαχειριστές των δανειστριών τραπεζών θα τα «έκαναν επάνω τους», δεδομένου του ότι θα έχαναν ένα καλό πελάτη. Το μόνο που κάποιος θα μπορούσε να θεωρήση ως μη θετικό είναι ότι το εκ του υπαλληλοψηφίσματος αποτέλεσμα υπήρξε αρνητικό, οι υπάλληλοι της εταιρείας γιόρτασαν την επιτυχία, εγώ δε κατηγορήθηκα ότι με τις ενέργειές μου κατέστρεψα το όποιο κλίμα εμπιστοσύνης μεταξύ των τραπεζιτών και της εταιρείας, το οποίον βεβαίως και δεν αληθεύει· ο επί των οικονομικών διαχειριστής φταίει γι’ αυτό, αλλά εγώ ανέλαβα την ευθύνη προσωπικώς. Ως εκ τούτων υποχρεώθηκα να προστρέξω μπρουμυτοπετής στις τράπεζες εκλιπαρώντας για ένα άνευ όρων εκ μέρους μου πλέον δάνειο – αυτό και μόνον αυτό το μικρό ολίσθημα.
    2. Φυσικό ήταν τον εξαίρετο οικονομολόγο και ευφυέστατο των οικονομικών διαχειριστή να χρεώσω για έλλειψη πολιτικών ικανοτήτων, ικανότητες οι οποίες τρέχουν προφανώς από τα μπατζάκια μου, όπως και ανωτέρω σας εξέθεσα και ευελπιστώ ότι αντιληφθήκατε, και να αποπέμψω από το ΔΣ.
    3. Μήπως δεν ήμουν πειστικός όταν υποσχόμουνα στους υπαλλήλους της εταιρείας αυξήσεις, δώρα κ.ά.π.; Δεν είναι άραγε εκείνοι με την ψήφο των οποίων έγινα πρόεδρος της εταιρείας;
    4. Μήπως υστερώ σε ευρηματικότητα συνθημάτων; Δεν είμαι εγώ που έλεγα στους υπαλλήλους της εταιρείας ότι τώρα πια «εμείς θα βαράμε το ταμ-ταμ και οι τραπεζίτες θα χορεύουν»; Βέβαια ίσως αντιλέξετε: «εντάξει, αλλά στα δύο τελευταία –και ιδιαίτερα στο τελευταίο– συμβούλια δεν είχατε μαζί σας όχι ταμ-ταμ, ούτε καν ένα ταμπούρλο, ένα ζουρνά, έστω μία λύρα». Δεν λέω, δίκιο έχετε, αλλά δεν βρέθηκε ούτε ένας να μου το θυμίση, ώστε να μη θεωρήσουν οι τραπεζίτες ότι δεν τηρώ τις υποσχέσεις μου και τραυματιστή έως καταστραφή αυτό το κλίμα εμπιστοσύνης. Βέβαια θα αναρωτηθή ο νουνεχής «καλά, κλήμα είναι το κλίμα και καταστράφηκε από ένα υπαλληλοψήψισμα ή μήπως οι υπάλληλοι είναι γαϊδούρια;».
    Δεν θα αναφερθώ στην ύπαρξη επικοινωνιακών προσόντων, αγαπητέ, αυτό τεκμαίρεται, συνάγεται, καθίσταται εμφανές, προφανές και καταφανές από τα ανωτέρω εκτεθέντα. Επικοινωνιολόγος ήθελα να σπουδάσω, αλλά ο μπαμπάς και ο συνεταίρος του… αφήστε τα τώρα.
    Όπως ίσως αντιλαμβάνεστε, αγαπητέ κύριε, τα προσόντα μου για την θέση του πρωθυπουργού είναι υπέρ το δέον ικανά – εσείς θα χάσετε εάν με εκλέξετε.
    Φτου, γαμώτο, μου διέφυγε ένα «δεν».

    • heliotypon Says:

      Ναι, αλλά με τη στροφή των 360⁰, όπως κάθε πολιτικός μηχανικός με προϋπηρεσία στον συνδικαλισμό, καταλήψεις, αφισοκολλήσεις, απεργίες, κλπ, γνωρίζει, αλλάζουμε τελείως κατεύθυνση και δεν ξαναγυρίζουμε στην ίδια, όπως πολλοί με κατηγόρησαν… ότι αυτό σημαίνει. Και το απέδειξα, γυρίζοντας το οπίσθιά μου προς τοιυς δανειστές και ξεγυμνώνοντάς τα ταυτοχρόνως, μόλις αυτοί δεν απεδέχθησαν τους όρους μου. Εϊναι γνωστό, άλλωστε τοις πάσι, ότι αιτούντες ελεημοσύνη θέτουν και όρους στους ελεούντας…

Leave a Reply

