Εμπορία “λευκής” σαρκός!


Στην Ελληνική νομική ορολογία περιλαμβάνεται η φράση “Εμπορία λευκής σαρκός” που, όπως είναι γνωστό, υποδηλώνει το αδίκημα της εκμετάλλευσης γυναίκας μέσω της πορνείας (λέγεται και “μαστροπεία” αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει εννοιολογική διαφορά). Την άκουσα πρόσφατα από το ραδιόφωνο, όταν έγινε αναφορά σε “εξάρθρωση κυκλώματος εμπορίας λευκής σαρκός“.

Εκείνο που με ξενίζει είναι ότι η αναφορά γίνεται στη λευκή σάρκα και όχι απλώς στη γυναικεία σάρκα! Δηλαδή αν η γυναίκα ανήκει στη μαύρη ή στην κίτρινη  ή στην ερυθρόδερμη φυλή η πράξη δεν είναι αδίκημα; Αυτόν τον ρατσισμό στη διατύπωση νομικού όρου δεν τον είχα προσέξει. Υποθέτω ότι είναι απομεινάρι από εποχές όπου η εμπορία της “μέλανος (=μαύρης) σαρκός” δεν αποτελούσε αδίκημα μιά και το δουλεμπόριο των μαύρων ήταν νόμιμο! Δεν θα έπρεπε, όμως, να είχε καταργηθεί ή αντικατασταθεί αυτός ο άκρως ρατσιστικός νομικός όρος;

25 Responses to “Εμπορία “λευκής” σαρκός!”

  1. Rizobreaker Says:

    Εννοείται ότι θα έπρεπε να έχει καταργηθεί αυτός ο όρος!! Δε ξέρω πως θα σου φανεί (ίσως περίεργο), αλλά πριν 2-3 μέρες σκεφτόμουν ακριβώς το ίδιο πράγμα… Όμως στο υπάρχον σύστημα δε νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι, ακόμα κι αν αλλάξουν τον όρο…

  2. patatoula Says:

    δεν ειχε παει το μυαλο μου!!
    Σαν να εχεις δικιο!!!!!!!!!

  3. Vany Says:

    Το κλου είναι να υπάρξει νόμος για την πράξη κι όχι για το χρώμα του δέρματος.Χωρίς διευκρινίσεις.Αν και δεν το βλέπω να το κόβουν το “αρχαιότερο επάγγελμα στον κόσμο”.Κι όσο υπάρχει,με ή χωρίς τη θέληση των γυναικών,τόσο θα υπάρχουν και φανατικοί οπαδοί του.
    Σα νόμος πάντως,είναι απαράδεκτη η διατύπωσή του.Θυμίζει κάτι γελοίους νόμους που ψηφίστηκαν πριν χρόνια και τώρα δεν έχουν καμία απολύτως επαφή με την πραγματικότητα,αλλά κανείς δεν τους έχει καταργήσει

  4. koulpa Says:

    xaxa το είχα ρωτήσει τον πατέρα μου μικρός.. “από το χρώμα μου και κάτω όλοι σκλάβοι είμαστε..” μου είχε πεί.. (μελαχρηνός γαρ)..:):)

  5. Drmakspy Says:

    Ε λοιπόν πρίν αρχίσω να ασχολούμαι με τα blogs σκεφτόμουν ότι αν μιά μέρα ξεκινούσα ένα blog δικό μου κάτι τέτοια θέματα ανισόρροπων εκφράσεων θα είχαν μεγάλο μερίδιο σ’ αυτό…. Κάποτε με αφορμή ένα δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας στην Ιταλία όπου σπούδαζα έγραψα ένα άρθρο σε μιά άλλη όπου έθιγα την συνήθεια των ντόπιων να αποκαλούν Marocchino ΚΑΘΕ ΜΕΛΑΨΟ άνθρωπο άλλης εθνικότητας, υποτιμητικά βέβαια. Το να δω γραμμένο στον τύπο που υποτίθεται επιμορφώνει εκτός του να πληροφορεί “Κοπέλλα δέχτηκε επίθεση ΜΑΡΟΚΙΝΩΝ….” εννοώντας κάποιων μελαψών ξένων που μπορούσαν να ήταν από Ινδοί ως Βραζιλιάνοι ή και Ιταλοί του νότου, με εξαγρίωσε! Το ίδιο η έκφραση που θίγεις με είχε απασχολήσει και μένα… Έχεις απόλυτο δίκιο… Σαν να λέμε ότι μια οποιαδήποτε μη λευκή γυναίκα έχει υπόσταση εμπορεύματος ενώ κακό είναι μόνον να εμπορεύεσαι λευκές! Και με την ίδια τη βούλα του ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΣ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ νομοθέτη!

  6. heliotypon Says:

    >Rizobreaker: Ο όρος δεν αλλάζει την ουσία αλλά είναι χαρακτηριστικός και αποκαλυπτικός της νοοτροπίας που επικρατούσε όταν δημιουργήθηκε ο όρος.

    >Patatoula: Είδες; γι’ αυτό είμαστε εδώ, για να βοηθούμε αλλήλους να πηγαίνει το μυαλό μας κι εκεί που δεν έτυχε να πάει από μόνο του…

    >Vany: Δεν έχει νόημα να απαγορευτεί η πορνεία. ‘Οσο υπάρχει το ένστικτο θα υπάρχει και το επάγγελμα. ‘Οσο για τους νόμους, φαίνεται ότι ενώ όλα τ’ άλλα στη ζωή υπόκεινται σε ανακαίνηση και εκσυγχρονισμό, οι νόμοι όχι! Υπάρχουν νόμοι παμπάλαιοι που έχουν μεν ατονήσει αλλά αν βρεθεί μαλάκας εισαγγελέας ή δικαστής είναι δυνατόν να πάς στη φυλακή γιατί διάβαζες τους τίτλους εφημερίδας στο περίπτερο (λαθρανάγνωση λέγεται και διώκεται!). Από την άλλη μεριά, σημαντικοί νόμοι ΔΕΝ εφαρμόζονται…

    >Koulpa: Σκλάβοι είμαστε όλοι οι “μικροί”, ανεξαρτήτως χρώματος. Σκέψου μόνο πως ζούν οι εκμεταλλευτές μας πολιτικοί! Γι’ αυτούς τους άχρηστους δουλεύουμε! (τονίζω όπως πάντα: υπάρχουν κι εξαιρέσεις).

    >Drmakspy: Κατάλοιπα άλλων εποχών όλα αυτά. Αναρωτιέμαι πόσα δεν είναι ακόμη στο ασυνείδητο των ανθρώπων…

  7. Σοφια Says:

    Το εμπόριο έχει αυξηθεί, αλλά εγώ αναρωτιέμαι για τους πελάτες! Χωρίς ζήτηση δεν υπάρχει προσφορά, και με τους πελάτες θα έπρεπε να ασχολιόμαστε παρά για τους εμπόρους.

  8. ΜΖ Says:

    Aδελφέ εν ιστό,
    Στα καθαρόγραψα στο Ιδιογράφως.
    Εσύ έριξες το δικό σου στη συλλογή;
    Tην καλημέρα μου…

  9. heliotypon Says:

    >Σοφία: Η πορνεία δεν είναι το προβλημα, αλλά η εκμετάλλευση της γυναίκας που εκπορνεύεται. Η πορνεία θα έχει ζήτηση για πολλούς λόγους: Υπάρχουν άντρες κακόμορφοι, ανάπηροι, δειλοί περί τα ερωτικά, αδέξιοι, που δεν θα εύρισκαν εύκολα, ίσως και καθόλου, μιά γυναικεία αγκαλιά πρόθυμη να τους δεχτεί. Η πόρνη εκπληροί αυτόν τον ρόλλο έστω και με την επαγγελματική ψυχρότητα. Κι αν αυτή βγάζει έτσι το μεροκάματο ή γουστάρει το lifestyle κανένα πρόβλημα, περί αυτοδιάθεσης πρόκειται. Αλλά η εκμετάλλευση είναι άλλο πράγμα!

    >MZ: Αδερφέ παιδεύτηκα λίγο αλλά το βρήκα. Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καταλάβει τον σκοπό αυτού του blogo-παιχνιδιού. Υπάρχουν πολλοί που θέλουν να παιδεύονται για να αποκρυπτογραφήσουν έναν γραφικό χαρακτήρα; Δεν έβαλα χειρόγραφο αλλά αν μου το ζητήσουν μπορεί και να το κάνω, έτσι για να τους ικανοποιήσω την περιέργεια. Πάντως γράφω στρογγυλά και ευανάγνωστα και δεν θα χρειαζόταν …κρυπτογράφος!

  10. Αόρατη Μελάνη Says:

    Αγαπητέ μου, τετράγωνη και αναμφισβήτητη η λογική σου!

    Μόνο που ο νομοθέτης είτε είχε πάρει διαζύγιο από τη λογική, είτε δεν είχε συνάψει ακόμη σχέσεις μαζί της…

    Σε καιρούς που πνέουν άνεμοι πολιτικής ορθότητας, όλο και κάποια ελπίδα υπάρχει να το επανορθώσουν – όχι επειδή θα καταλάβουν την βλακεία του, αλλά επειδή είναι της μόδας κάτι τέτοια.

  11. Αόρατη Μελάνη Says:

    Ως προς αυτά που λες στο τελευταίο σου σχόλιο:

    Στ’ αλήθεια πιστεύεις ότι μια υγιής ψυχικά και ενταγμένη κοινωνικά γυναίκα μπορεί να γουστάρει το lifestyle της πόρνης; Χλωμό…

    Πιστεύω ότι η πορνεία και η εκμετάλλευση πάνε χέρι-χέρι. Αμφιβάλλω σφόδρα ότι η πρώτη πόρνη έκανε αυτό που έκανε για να προσφέρει κοινωνικό έργο ικανοποιώντας σεξουαλικά τους ανεπιθύμητους (γιατί άραγε δεν έχουμε τόσο πολλούς άντρες πόρνους, με την ίδια λογική;), ή ότι το έκανε για το κέφι της, ενώ είχε ένα σωρό άλλες προσιτές και ικανοποιητικές επαγγελματικές επιλογές. Λες να είμαι προκατειλημμένη;

    Το σεξ έχει μια θεμελιώδη διαφορά από τις άλλες παροχές υπηρεσιών: όταν κάνουμε σεξ το ζητούμενο είναι η ικανοποίηση και των δύο συμεμτεχόντων. Όταν ο ένας συμμετέχων δεν ικανοποιείται (ενδεχομένως δε και να ενοχλείται ή να αηδιάζει απλά το κρύβει για επαγγελματικούς λόγους), αυτό έχει αρνητικές συνέπειες στην ψυχική του ισορροπία. Εδώ εγώ, τυχαίνει καμμιά φορά να κάνω σεξ με τον σύντροφό μου χωρίς να έχω διάθεση, επειδή έχει εκείνος και θέλω να τον ικανοποιήσω, και αυτό μου αφήνει μια δυσάρεστη εντύπωση. Αν τύχει να συμβεί πολύ συχνά, μου δημιουργούνται αρνητικά συναισθήματα για εκείνον και απέχθεια για το σεξ για λίγο διάστημα. (γι’ αυτό και αποφεύγω να το κάνω καταναγκαστικά). Και μου λες ότι μπορεί μια γυναίκα να πηδιέται συνέχεια με άντρες που σε γουστάρει και να είναι ψυχικά υγιής και να γουστάρει το lifestyle? No way baby!

    Αφήνω κατά μέρος το γεγονός ότι οι περισσότερες πόρνες οδηγούνται στην πορνεία όταν είναι πολύ μικρές για να αντισταθούν ή σε πολύ άθλια οικονομική κατάσταση για να επιλέξουν ή απλούστατα υπό συνθήκες βίας.

    Υπάρχουν όντως μερικές πουτάνες που γουστάρουν και δεν θέλουν να αλλάξουν τρόπο ζωής. Πολύ φοβάμαι όμως ότι δεν είναι ψυχικά υγιείς. Πολύ φοβάμαι ότι έχουν υποστεί διαστροφή από πολύ μικρές για να περιέλθουν στην κατάσταση αυτή. Κατά την ίδια έννοια που ένας μαζοχιστής μπορεί να δηλώνει ευχαριστημένος, κατά πάσα πιθανότητα όμως είναι βαθιά άρρωστος.

    Σε μια υγιή κοινωνία δεν θα χρειάζονται πόρνες, ελπίζω, και καμμία γυναίκα δεν θα νιώθει την ανάγκη να κάνει την πόρνη – για κανένα λόγο.

  12. heliotypon Says:

    >Αόρατη Μελάνη: Δεν ισχυρίζομαι ότι μιά πόρνη είναι κατ’ ανάγκην ένα υγειές και εντεταγμένο κοινωνικά άτομο. Αυτό άλλωστε μπορεί να ισχύσει για τον καθένα μας, μιά και τα κριτήρια της υγείας και ένταξης είνα αρκετά υποκειμενικά και, γενικώς, ρευστά. ‘Αλλωτε δεν είανι αυτό το θέμα. ‘Εχει αποδειχτεί ότι πολλές πόρνες έχον την προδιάθεση να κάνουν αυτή τη δουλειά ‘Οσο για την εκμετάλλευση ίσως έχεις δικιο ότι πάει, συνήθως, μαζί με το επάγγελμα. Βέβαια δεν έχω κάνει σπουδές ή έρευνα πάνω στο θέμα. Σίγουρα ένα πολύ μεγάλο μέρος των εκδιδόμενων ωθήθηκε από τους εκμεταλλευτές αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Ακόμη και στην (Ελληνική) αρχαιότητα το επάγγελμα αυτό υπήρχε και ανθούσε, αφού οι (ερωτικές) ανάγκες των ανθρώπων φαίνεται ότι είναι διαχρονικές.

    Συμφωνώ απόλυτα με την αναγκαιότητα της σύγχρονης ικανοποίησης των ερωτικών συντρόφων, πράγμα που δεν συμβαίνει συνήθως στην πορνεία. Αλλά πέραν από αυτά, αν εκλείψουν οι πουτάνες είναι σίγουρο ότι μιά μερίδα ανδρών δεν θα μπορεί να βρεί διέξοδο στην πίεση του ερωτικού ενστίκτου και πολλοί απ’ αυτούς είναι ενδεχόμενο να καταφύγουν στην βία, προκειμένου να γευτούν, έστω με αποτρόπαιο τρόπο, αυτό που, για διάφορους λόγους, δεν μπορούν να έχουν με ομαλό τρόπο. Δεν βλέπω σε μιά υγιή κοινωνία (που είναι ουτοπία, έτσι κι αλλιώς) πώς θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των ερωτικών αναγκών των μη ελκυστικών, για οποιουσδήποτε λόγους, αρσενικών

    Συμπληρωματικά θέλω να επισημάνω ότι πολλές γυναίκες (και άντρες, βεβαίως, βεβαίως) διαπράττουν πορνεία με ένδυμα αξιοπρέπειας (=γάμος) αφού η αποκόμιση κέρδους από έναν γάμο, χωρίς ερωτικό ενδιαφέρον, δεν μπορεί παρά να έχει την ίδια ποιότητα με την κυριολεκτική πορνεία!

  13. Αόρατη Μελάνη Says:

    “Δεν ισχυρίζομαι ότι μιά πόρνη είναι κατ’ ανάγκην ένα υγειές και εντεταγμένο κοινωνικά άτομο… ‘Αλλωστε δεν είναι αυτό το θέμα… Σίγουρα ένα πολύ μεγάλο μέρος των εκδιδόμενων ωθήθηκε από τους εκμεταλλευτές αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.”

    Αντιθέτως, νομίζω ότι ακριβώς εκεί είναι το θέμα. Δεν μπορείς να λες ότι μια κοπέλα είναι πουτάνα επειδή “γουστάρει το lifestyle” και να περνάς στο ντούκου το γεγονός ότι η κοπέλα αυτή ωθήθηκε στο επάγγελμα αυτό, ότι ίσως δεν της δόθηκαν άλλες ευκαιρίες, ότι ίσως εθίστηκε στο lifestyle και δεν αισθάνεται πλέον ικανή για τίποτε άλλο.

    “Εχει αποδειχτεί ότι πολλές πόρνες έχον την προδιάθεση να κάνουν αυτή τη δουλειά”

    Πώς είναι δυνατόν να έχει αποδειχθεί κάτι τέτοιο; Είσαι σίγουρος; Υπάρχουν μελέτες; Ποιες είναι οι πηγές σου;

    “Ακόμη και στην (Ελληνική) αρχαιότητα το επάγγελμα αυτό υπήρχε και ανθούσε…”

    Και τι πρέπει να συμπεράνουμε από αυτό;

    “…αφού οι (ερωτικές) ανάγκες των ανθρώπων φαίνεται ότι είναι διαχρονικές.”

    Μάλλον εννοείς “σεξουαλικές” ανάγκες, όχι “ερωτικές” (που και αυτές διαχρονικές είναι, αλλά δεν αποτελούν θέμα της συζήτησης)… Και μάλλον όταν λες “ανθρώπων” εννοείς “ανδρών”.

    “Δεν βλέπω σε μιά υγιή κοινωνία (που είναι ουτοπία, έτσι κι αλλιώς) πώς θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των ερωτικών αναγκών των μη ελκυστικών, για οποιουσδήποτε λόγους, αρσενικών”

    Ενώ των ανεπιθύμητων θηλυκών, βλέπεις;

    Ειλικρινά πιστεύω ότι είναι κατά βάση κοινωνικό θέμα. Κατά παράδοση θεωρείται ότι ο άνδρας “έχει ανάγκες” και “δεν μπορεί να κρατηθεί”, σε αντίθεση με τη γυναίκα. Μύθος. Ο άνδρας μπορεί να κρατηθεί μια χαρά, και πράγματι κρατιέται αν το αποφασίσει. Δεν έχει πιο έντονες ανάγκες από τη γυναίκα, απλά έχει το πλεονέκτημα να μπορεί πιο εύκολα να ικανοποιηθεί ασκώντας βία. Όμως η κοινωνική αντίληψη που ανέφερα πιο πάνω συμβάλλει τα μάλα στην ενθάρρυνση των ανδρών να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους με γυναίκες που δεν τους επιθυμούν (πηγαίνοντας στις πουτάνες ή βιάζοντας κοπέλες σε ακραίες περιπτώσεις). Τους δίνει ένα κοινωνικό άλλοθι.

    Επιπλέον, η συντριπτική πλειοψηφία των ανδρών που πάνε στις πουτάνες δεν είναι “μη ελκυστικοί”. Μπορεί να μην είναι και φωτομοντέλα, αλλά είναι μάλλον αποδεκτοί. Πραγματικά ανεπιθύμητοι άνδρες με την έννοια που το λες, δηλαδή φρικτά παραμορφωμένοι σωματικά, πιστεύω ότι είναι ελάχιστοι. Για τις περιπτώσεις αυτές κι εγώ έχω προβληματιστεί πολύ, και ομολογώ ότι δεν έχω βρει ικανοποιητική λύση (άντε βόηθα να βρούμε μαζί!)

    Μια ιδέα είναι να κάνουν την καλή πράξη εκ περιτροπής διάφορες εθελόντριες, ή υποχρεωτικά όλες οι γυναίκες να περνούν από μια τέτοια “θητεία” σε κάποια φάση της ζωής τους – και φυσικά όλλοι οι άνδρες αντίστοιχα. Ομολογώ ότι το βλέπω δύσκολο, αλλά πάντως είναι μια ιδέα. Εγώ ας πούμε όταν ήμουν 20 χρονών θα φρίκαρα να το κάνω, αλλά τώρα στα 40 μου θα μπορούσα. Έχω άλλη γνώση για το σεξ και άλλη συναισθηματική ωριμότητα, που μου επιτρέπει να αισθανθώ διαφορετικά. Δεν νομίζω να χαλιόταν ο κύριος ανεπιθύμητος αν πήγαινε μόνο με 40άρες!

    Μια άλλη λύση, για να κάνουμε και τη σύνδεση με τα προηγούμενα, είναι εκείνη των αρχαίων ελλήνων: οι ιερόδουλες. Ο θεσμός της πορνείας έτσι ακριβώς δεν ξεκίνησε; Τις ιερόδουλες δεν της εκμεταλλευόταν κανένας νταβατζής, ήταν ιέρειες, υπηρετούσαν τη θεά. Και οι ιερόδουλες ήταν αξιοσέβαστες, δεν ήταν περιθωριακές, όπως οι σύγχρονες πουτάνες.
    Ας γίνει λοιπόν μια αναβάθμιση του θεσμού. Ας υπάρχουν λοιπόν ορισμένοι “ναοί του σεξ” όπου θα υπηρετούν κοπέλες ταγμένες στο σκοπό αυτό. Μπορεί να γίνεται είτε εθελοντικά είτε με αμοιβή, για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (εξάμηνο, χρόνο, άντε δυο χρόνια το πολύ – όχι για όλη τη ζωή τους!).
    Στην ουσία αυτή η λύση είναι ίδια με την προηγούμενη, ή τέλος πάντων πολύ παρόμοια. Η μόνη διαφορά είναι ότι στην πρώτη λύση καλείσαι να το κάνεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα για μια φορά, ενώ στη δεύτερη το κάνεις σε ρει για ένα διάστημα και μετά τέρμα.

    Για τα περί γάμου συμφωνούμε απολύτως, το θεωρώ αυτονόητο ότι ο γάμος εν πολλοίς είναι πορνεία. Είναι άλλωστε ένας από τους λόγους για τους οποίους υποστηρίζω την κατάργηση του θεσμού του γάμου.

  14. Αόρατη Μελάνη Says:

    Περί διαχωρισμού πορνείας από μαστροπεία:

    Σκεφτόμουν (αυτό είναι το κακό με μένα, σκέφτομαι συνέχεια) ότι επί της ουσίας συμφωνούμε.

    Το ζήτημα είναι ανάλογο με εκείνο της χρήσης ναρκωτικών. Σαφώς καταδικάζω τον έμπορο και όχι το χρήστη. Θεωρώ όμως ότι ο έμπορος δημιουργεί χρήστες εκ του μη όντως και συντηρεί τους ήδη υπάρχοντες, επομένως τα δυο φαινόμενα είναι στην ουσία ένα. Και σαφώς θα πατάξω τον έμπορο και θα αφήσω ελεύθερο το χρήστη, παράλληλα όμως θα προβλέψω και ένα σύστημα απεξάρτησης για το χρήστη, θα προβλέψω την παροχή θεραπείας, γιατί θεωρώ ότι είναι άρρωστος.

    Κάτι ανάλογο επίσης θα μπορούσε κανείς να πει για το μαζοχισμό. Ένας μαζοχιστής απολαμβάνει την κακοποίηση, και σαφώς είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει με το σώμα του. Ωστόσο αυτός που τον κακοποιεί είναι σαφώς εγκληματίας, έστω και αν είναι και ο ίδιος άρρωστος ψυχικά. Οπότε ως νομοθέτης θα πατάξω τον σαδιστή-βασανιστή (και θα προβλέψω ψυχοθεραπεία και γι’ αυτόν) και θα αφήσω ελεύθερο το μαζοχιστή, αλλά θα μεριμνήσω για την παροχή θεραπείας.

    Το ίδιο και με τις πουτάνες: πιστεύω ότι χρειάζονται οπωσδήποτε ψυχική και κοινωνική υποστήριξη, ώστε να έχουν και άλλες επιλογές. Αν κατόπιν τούτου θέλουν να συνεχίσουν να κάνουν τις πουτάνες, με γεια και με χαρά τους. Κανείς δεν το απαγορεύει. Αλλά να τους δοθεί μια ουσιαστική ευκαιρία να επιλέξουν πραγματικά ελεύθερα.

    Και φυσικά παραμένει το ζήτημα κατά πόσον μπορεί να υπάρξει πορνεία χωρίς μαστροπεία. Κατ’ εμέ, όσο αυτές οι υπηρεσίες παρέχονται ιδιωτικώς έναντι χρηματικής αμοιβής, πορνεία και μαστροπεία θα πηγαίνουν χέρι-χέρι.

    Για σκέψου λιγάκι τις προτάσεις περί ιεροδουλείας!

  15. heliotypon Says:

    >Αόρατη Μελάνη: Ποταμός είσαι! 🙂
    Δεν έχω κάνει σοβαρές μελέτες στο θέμα αλλά έχω διαβάσει διάφορα κείμενα, κατά καιρούς, που λένε ότι υπάρχει στο κύτταρό τους η προδιάθεση. Φυσικά μπορεί να λένε αρλούμπες και σίγουρα ήταν υπερβολή να γράψω ότι “έχει αποδειχτεί”. Δεν έχει αποδειχτεί, απλώς το ισχυρίζονται πολλοί ψυχολόγοι (όχι όλοι).

    Ασφαλώς η σεξουαλική έλλειψη λόγω κοκομορφίας ισχύει και για τις γυναίκες αλλά νομίζω ότι μιά έστω κακόμορφη και μη ελκυστική γυναίκα κάποιον θα βρει να την θελήσει. Είναι πολύ πιο δύσκολο, νομίζω, για τους αρσενικούς (εκτίμμηση είναι και δεν έχω στατιστικές αποδείξεις). Συμφωνώ για την “θητεία” και για τα δύο φύλα. Πάντως εγώ έχω κάνει αρκετά “ψυχικά” όχι με τίποτε γυναίκες-τέρατα αλλά με κάποιες που με πλησίασαν και, ενώ δεν μου άρεσαν καθόλου, σκέφτηκα ότι κι αυτές δικαιούνται να γεύονται την ηδονή μιά στο τόσο! Δεν τους το είπα, βέβαια. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν αρκέστηκαν στην μία ή δύο φορές αλλά ήθελαν συνέχεια. Δύσκολες καταστάσεις αυτές! Κι όσο για την προσφορά 40χρονων γυναικών σε μη ελκυστικούς, ούτε συζήτηση! Μιά χαρά θα ήταν και θα τους φιλούσαν τα χέρια (και όχι μόνο, υποθέτω…) αν συνεβαινε . Γιατί, μιά χαρούλα είναι οι σαραντάρες :-). Για μένα ό,τι καλλίτερο!

    Υπάρχουν, κατά την εκτίμησή μου πάντα, διάφοροι τύποι ανμθρώπων, όσον αφορά τις σεξουαλικές ανάγκες, ανάλογα, πιθανόν, με την ορμονική τους συγκέντρωση. Υπάρχουν οι ασυγκράτητοι/ες, που αν ερεθιστούν και δεν έχουν οργασμό μπορεί να τρελαθούν κι υπάρχουν και πιο “ψύχραιμοι/ες” που μπορούν να το ελέγχουν πιο εύκολα. Δεν έγραψα για τις γυναίκες, σχετικά με τις ανάγκες τους, γιατί πιστεύω ότι μιά γυναίκα, όπως γράφω πιο πάνω, πολύ ευκολότερα μπορεί να βρει ερωτικό σύντροφο (να δεις πόσοι πιτσιρικάδες κυνηγούν γυναίκες 60+)!

    ‘Οσο για το “ερωτικός” και “σεξουαλικός”, αν δεν εξειδικεύσεις την αναφορά θα μπορούσαν να είναι συνώνυμα σε διάφορα επίπεδα. Το “ερωτικός” δεν περιλαμβάνει, κατ΄ ανάγκην, και συναισθηματικές καταστάσεις.

    Τις προτάσεις σου περί ιεροδουλείας τις ασπάζομαι αλλά δεν έχω καμία δυνατότητα να τις …εφαρμόσω. Σε μελλοντικές κοινωνίες, αν δεν έχουν βρει άλλους (π.χ. εικονικής πραγματικότητας;) τρόπους να ικανοποιούν τους μη ελκυστικούς ανθρώπους ίσως η θητεία (και από τα δύο φύλα) να είναι μιά λύση. Προϋπόθεση η διαδικασία να περιλαμβάνει υποχρεωτικό λουτρό και ίσως επιτήρηση που θα εξασφάλιζε την ασφάλεια των εθελοντριών (κυρίως). Πάντως η αυτοϊκανοποίηση μοιάζει να έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος ως λύση στο ερωτικό (εντάξει, σεξουαλικό) πρόβλημα, ακόμη και ελκυστικότατων ανθρώπων. Δεν μπορείς να έχεις πάντα διαθέσιμο σύντροφο κάθε φορά που “φτιάχνεσαι”!

  16. Αόρατη Μελάνη Says:

    “Δεν έγραψα για τις γυναίκες, σχετικά με τις ανάγκες τους, γιατί πιστεύω ότι μιά γυναίκα, όπως γράφω πιο πάνω, πολύ ευκολότερα μπορεί να βρει ερωτικό σύντροφο (να δεις πόσοι πιτσιρικάδες κυνηγούν γυναίκες 60+)!”

    Σε ποιον πλανήτη ζεις; Γράψε μου και κλείνω θέση στο επόμενο διαστημικό λεωφορείο!

    Εγώ ζω στον πλανήτη Γραικυλία, όπου όλοι οι 50άρηδες θεωρούν ότι δικαιούνται γκόμενα κάτω των 30 (και πολλά λέω, τις 25άρες κυνηγούν).

    Είδες τελικά πόσο υποκειμενικές είναι οι αντιλήψεις μας!

    Σχετικά αντικειμενικά πάντως θα έλεγα ότι κατά παράδοση η ομορφιά θεωρείται πιο απαραίτο προσόν για μια γυναίκα παρά για έναν άντρα. Με εκπλήσσει που το αμφισβητείς αυτό. Νομίζω ότι είναι τόσο ευρέως διαδεδομένο ώστε να μην χρειάζονται έρευνες επί του θέματος. Αρκεί το γνωστό ανέκδοτο “η γυναίκα πρέπει να έχει μάτια μισάνοιχτα, πόδια ορθάνοιχτα και μυαλό μεσάνυχτα, και ο άντρας να έχει αυτοκίνητο, κινητό, ακίνητο και πουλί ευκίνητο”. Από τις γκόμενες περιμένουμε να είναι κουκλάρες, από τους άντρες να είναι επιτυχημένοι (λεφτά, κύρος). Όχι ότι είναι απόλυτο αυτό, αλλά είναι τρομερά διαδεδομένο.

    Κατά τα λοιπά νομίζω ότι δεν έχουμε ουσιαστικές διαφωνίες.

  17. heliotypon Says:

    >Αόρατη Μελάνη: Δεν μπορώ να πιστέψω ότι εσύ, μιά σαραντάρα, (δεν ξέρω πόσο ελκυστική είσαι) αδυνατείς να βρεις ερωτικό σύντροφο και ετοιμάζεσαι για τον πλανήτη “Γαμηλία”. Η καλλίτερη ηλικία είναι η δική σου! Μακάρι να με γουστάρανε κι εμένα οι σαραντάρες και θα έκανα σκληρές υπερωρίες…

    Φίλες μου 50-60 έβαλαν (σεμνές) αγγελίες σε sites γνωριμίας και πήραν απαντήσεις από πιτσιρικάδες (με έμφαση γύρω στα 23-25) που εξεδήλωναν τρελή επιθυμία να τις “γνωρίσουν” (με τη βιβλική έννοια…). Δεν μιλάμε για σχέση αλλά για σκέτο σεξ! Είναι διαθέσιμο. Η σχέση είναι άλλη υπόθεση και δεν είναι και το θέμα μας!

    Ναι, η ομορφιά σε μιά γυναίκα μετράει και δεν το αμφισβητώ. Αλλά για έναν πεινασμένο του σεξ μετράει πολύ λιγότερο. Κι ο άντρας πρέπει να έχει κάποια εμφάνιση για να τραβήξει μιά αξιόλογη (εμφανισιακά) γυναίκα. Βέβαια το κύρος και το χρήμα παίζουν αποφασιστικό ρόλλο στην “έλξη” αλλά αυτό είναι άλλη παράμετρος. Πάντως έχω δει πολύ άσχημες γυναίκες να τις φλερτάρουν (όχι και τόσο άσκημοι) άντρες. Με κάποια κουσούρια ίσως αλλά υπήρχαν. Κι έχω δει άντρες να μην τους θέλει καμία, μα καμία, και να καταφεύγουν στα μπουρδέλα ως μόνη λύση (πες μου, ποιά θα ήθελε τον “Κάτμαν” ως παράδειγμα!). Τίποτα δεν είναι απόλυτο βέβαια!

    ‘Οσο για τους 5Οάρηδες που θέλουν 25άρες τι να πώ! Το “θέλω” είναι σεβαστό. Το “μπορώ” είναι άλλη υπόθεση. Κι αν το φυσάνε το χρήμα μάλλον μπορούν γιατί… ξαναγυρίζουμε στη αρχική μας συζήτηση… Βέβαια υπάρχουν και 50άρηδες που τους ερωτεύτηκαν 20άρες. Παντού τα πάντα!

    ‘Οχι, δεν έχουμε ουσιαστικές διαφωνίες. και μάλλον όχι διαφωνίες που ανάγονται σε αξίες…

  18. Αόρατη Μελάνη Says:

    Α, μιλάς για ιστοσελίδες “γνωριμιών”! Δεν το κατέχω το θέμα. Μπορεί εκεί να είναι έτσι. Υποθέτω όμως ότι όσοι πάνε εκεί είναι μάλλον “πεινασμένοι” και θα δέχονταν οτιδήποτε – ή σχεδόν. Άσε που οι ίδιοι οι οποίοι έγραψαν στις φίλες σου μπορεί να έγραψαν απλούστατα σε ΟΛΕΣ τις γκόμενες και όποια κάτσει. Αν κάτσει μια 20άρα, μάλλον θα την προτιμήσουν (λέμε, μάλλον – γιου νέβερ νόου).

    Εγώ μιλούσα για φλερτ σε μπαράκια και άλλους τέτοιους χώρους. Εκεί δεν έχω δει το φαινόμενο που μου λες.

  19. heliotypon Says:

    >Αόρατη Μελάνη: Μπορεί να έχεις δίκιο. Δεν ξέρω τι έκαναν τα “παιδάκια” στα sites γνωριμιών αλλά ήταν και πολύ επίμονα, απ’ ό,τι μου είπε η φίλη. Τους άρεσαν οι μεγάλες, της έλεγαν! Από μπαράκια δεν ξέρω καθόλου… Θα ήθελα να πάρω μάτι το σκηνικό των μπάρ (ίσως και να φλερτάρω, αν με έπαιρνε) αλλά με αποτρέπει ο καπνός που γεμίζει τον αέρα εκεί μέσα και η βάρβαρη (για μένα) ήχητική παρουσία που δεν σε αφήνει να ακούσεις ανθρώπινη λαλιά!

  20. Ανεξάρτητος Says:

    Ενδιαφέρουσα συζήτηση και απόψεις από Αόρατη Μέλανη και heliotypon. Γνωρίζετε ότι στη Σουηδία παράνομη είναι και η αγορά σεξουαλικών υπηρεσιών, όχι μόνο η πώληση;

  21. heliotypon Says:

    >Ανεξάρτητος: Δεν το γνώριζα αλλά μου φαίνεται περίεργο να υπάρχει απαγόρευση της πορνείας στην φιλελεύθερη Σουηδία. Εκτός αν αναφέρεσαι στην εκμετάλλευση της πόρνης από προαγωγούς…

  22. Anonymous Says:

    poutsa kamia

  23. Iwannidis Lakis Says:

    Σαν όρος είναι ρατσιστικός. Όμως, σημασία έχει η πράξη, όχι τα λόγια. Καιγόμαστε για τον όρο “λευκής σαρκός”, αλλά αδιαφορούμε για το ό,τι ΟΛΑ τα αντικείμενα που χρησιμοποιούμε, είναι κατασκευασμένα για δεξιόχειρες (ρατσισμός εις βάρος των αριστεροχείρων). Βρίζουμε τους Έλληνες/Χριστιανούς ρατσιστές που δεν προσλαμβάνουν ξένους/αλλόθρησκους, αλλά θεωρούμε θεμιτό οι Βούλγαροι & οι Εβραίοι επιχειρηματίες (εν Ελλάδι) να προσλαμβάνουν ΜΟΝΟ Βούλγαρους ή Εβραίους αντίστοιχα. Καλή σας μέρα!

  24. georgia Says:

    Κατά την γνωμη μου…δεν με ενοχλεί το ότι ονομάζεται εμπόριο λευκής σαρκός.Το ζήτημα ειναι να σταματήσει να υπάρχει…σε οποιαδήποτε γυναικα και να υποβάλλεται..ειτε ελληνιδα,αμερικανιδα,αφρικανα η κινέζα…το θέμα είναι ότι υπάρχουν ακομα τετοια κυκλώματα που εκμεταλλεύονται κοπέλες και παιδιά απο όλον τον κόσμο…ας σταματήσει αυτο πρώτα και το όνομα ειναι δευτερεύον.

    • heliotypon Says:

      Το θέμα μου είναι ο όρος που είναι προσβλητικός για τις έγχρωμες γυναίκες. Φυσικά και πρέπει να εκλείψει η μαστρωπεία, αλλά δεν είναι απλό το θέμα ούτε και έχω δυνατότητα να προτείνω κάτι γι’ αυτό. Η ανάρτησή μου αναφέρεται στη σημειολογία του όρου.

Leave a comment