Λεξιπλασία…


Από το site  ΑναΜόρφωση-συνΙστολόγιο αντιγράφω και σας το μεταφέρω εδώ. Για όσους ενδιαφέρονται για την υπέροχη Ελληνική γλώσσα και τα παιχνίδια που μπορεί να κάνει κάποιος λεξιπλάθοντας, και χρησιμποιώντας λέξεις της καθαρεύουσας ή αρχαίας Ελληνικής. Ελπίζω να διασκεδάσετε:

(Μερικές από τις αστείες λέξεις που ακολουθούν θα μπορούσαν να ενοχλήσουν όσους θεωρούν αισχρά τα ανθρώπινα, οπότε ας μην συνεχίσουν)

Οι απαγορευμένες

Θελξίπεος: Ο θελξίπεος είναι ο (αρσενικοσεξιστικός) σέξυ! Όπως λέμε π.χ., «θελξίπεος κι όποιος αντέξει», «θελξίπεο χαμόγελο» κ.τ.τ.

Τερψίπεος: Ούτε εδώ χρειάζονται πολλές πολλές εξηγήσεις. Ενδιαφέρων ο χιαστός συσχετισμός με το επίθετο τερψιλαρύγγιος: υπάρχουν τερψίπεοι λάρυγγες και τερψιλαρύγγια πέη.

Εύστηθος: Εύστηθη είναι προφανώς μια γυναίκα με όμορφο στήθος. Το αντίθετο θα ήταν υποθέτω δύσστηθη, μια γυναίκα με ανύπαρκτο ή πεσμένο στήθος, κάτι σαν δύστυχη δηλαδή.

Φαινοπυγίς: Εντάξει, αυτή δεν είναι ακριβώς δικιά μου, στα λεξικά υπάρχει η φαινομηρίς, ανάλαφρο καλοκαιρινό ένδυμα που άφηνε τον μηρό να φανῄ. Η φαινοπυγίς των ημερών μας προχωρεί ένα βήμα παραπέρα, όπως το μπραζίλιαν π.χ., επιβεβαιώνοντας την ανωτερότητα των πολιτισμών της νεωτερικότητας.

Δεξοπυγίς: Δεξοπυγίς υποθέτω ότι είναι η γυναίκα που δέχεται από την πυγή. Το πρώτο στάδιο της δεξοπυγίδος είναι ασφαλώς η σεισοπυγίς.

Πεοσθενής: Εκείνος του οποίου σθένει το πέος, ο γαμίκουλας ας πούμε (Την λέξη έφτειαξε ο φίλος μου Α.Κ. και μου την χάρισε για δώρο γάμου. Τον ευχαριστώ πολύ!).

Στυτός: Ο έχων στύση, ο έγκαυλος, ο καυλωμένος. Το αντίθετο, ο έχων χάλαση, ο τσουτσουρρίος, είναι ο απόστυτος.

Κατατετιλμένη: Ιδίως στο θηλυκό της απαντᾴ η μετοχή παθητικού παρακειμένου του κατατίλλω = αποτριχώνω, σουρομαδάω. Κατατετιλμένη είναι όποια έχει κάνει μπραζίλιαν γουάξ ας πούμε.

 

3 Responses to “Λεξιπλασία…”

  1. ria Says:

    τη σεισοπυγίς, τη λες και κολωσούσω!!!

    καλά, αυτή με το μπραζίλιαν δεν την ήξερα τη λέξη…

  2. Αθανασία Says:

    Αχααααααααααααααχαααααααααααααχαααααααααααχαααααααααααχαααααααααχαααααααααααχααααααααααααχαααααααααααχαααααααχαααααααααααααααααααααααααααχαααααααααααααααααααααα! μπράβο καλέ μου! ε, μάλλον όπως δείχνει είχαν, και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι να κάνουν, με ότι αφορούσε το σέξ, τη κάυλα και ότι δήποτε άλλο σχετικό…ήταν κι αυτοί αρκετά ερωτικοί τύποι…ωραίο πάντως! δε λέω γέλασα…καλέ μου παντρέυεσαι? παντρέυτηκες?…(επειδή είπες ότι ένας φίλος σου’κανε μια λέξη σαν δώρο γάμου?)….καλησπέρες…

  3. heliotypon Says:

    >ria: το “κολωσούσω” δεν το ήξερα. Υποθέτω ότι το Μπραζίλιαν θα έχει σχέση με τη αποτρίχωση. Εγώ δεν τα γνωρίζω αυτά τα κόλπα…

    >Αθανασία: Ποιός να παντρευτεί καλή μου; Εγώ; Θα ήταν το αστειότερο event του κόσμου. Πιό φανατικός εναντίον του γάμου δεν θα υπάρχει μάλλον! ‘Ο,τι ήταν ο Μarx εναντίον του κεφαλαίου είμαι εγώ εναντίον του γάμου… Το κείμενο ειναι αντιγραφή από άλλο blog. ‘Αρα το δώρο γάμου θα ήταν για τον άλλον blogger!

Leave a comment