Παράσταση Νίκης και άλλες μαλακίες…


Ευτυχώς από σήμερα παύει η διενέργεια (ή η ανακοίνωση) δημοσκοπήσεων. Μας έπρηξαν τα ούμπαλα οι δημοσκόποι και αυτοί που τους βαζουν να κάνουν δημοσκοπήσεις για τις δημοτικές εκλογές. Τι θέλετε, ρε μάγκες, να μάθετε; Αν θα σας ψηφίσουν και πόσοι; Πόσοι από τους δικούς σας θα ψηφίσουν εσάς και πόσοι τους “άλλους”; Τι σας χρησιμεύουν όλες αυτές οι άχρηστες στατιστικές; Κι αν θέλετε να κάνετε δημοσκοπήσεις και να ξηλώνεστε στις διάφορες εταιρίες δικαίωμά σας και δικά σας είναι (τρόπος του λέγειν) τα λεφτά και σκασίλα μου αν θέλετε να τα πετάτε απ’ το παράθυρο. Εγώ, όμως, τι χρωστάω να ακούω τις ίδιες μαλακίες πενήντα φορές την ημέρα από το ραδιόφωνο; Τι με νοιάζει εμένα να ακούω αυτά τα νούμερα και τα ποσοστά; Σε τι χρησιμεύουν, ρε, μπορείτε να μου πείτε; Γιατί να μην περιμένουμε όλοι να ακούσουμε τα αποτελέσματα το βράδυ των εκλογών; Για να βρισκόμαστε σε δουλειά ή για να επηρρεάζετε το εκλογικό αποτέλεσμα; Τις τελευταίες δύο εβδομάδες απαγορεύονται οι τέτοιες ανακοινώσεις, τάχα, για να μην επηρρεαστούν οι ψηφοφόροι. Δηλαδή ένα μήνα πριν δεν επηρρεάζονται; Αμερικανόφερτες μαλακίες είναι η ιστορία και ό,τι φρούτο παράγει η πλανητάρχις χώρα εμείς οι υποτελείς πρέπει να το καταναλώνουμε! Τ’ άλλα είναι φούμαρα!

7 Responses to “Παράσταση Νίκης και άλλες μαλακίες…”

  1. 19 Seconds After Midnight Says:

    Σε δουλειά να βρισκόμαστε…

  2. attalanti Says:

    Προτείνω cd και προεπιλεγμένες λίστες τραγουδιών μέχρι τις εκλογές (μη σου πω και κανένα μήνα μετά)… Έχουμε επιζήσει και χειρότερα (νομίζω…) Καλημέρα και καλό μας μήνα!

  3. switchblade_sister Says:

    Πραγματικά εκνευριστικές οι δημοσκοπήσεις. Και στήμενες οι περισσότερες. Δεν έιμαι συνωμοσιολόγος, αλλά πολύ αμφιβάλλω για την ορθότητά τους.
    Και που πας και τις άλλες με τον “καταλληλότερο πρωθυπουγό” κάθε τρεις και λίγο;

  4. convinsed Says:

    πουλάει αγαπητέ το θέμα πουλάει. Και ξεχνάς κάτι, δημοσκοπήσεις δε κάνουν μόνο τα κόμματα, κάνουν και τα ΜΜΕ , να μην σου πώ κυρίως τα μμε τις κάνουν. Άρα κλείσε τηλεόραση και ραδιόφωνο αν θελεις να απαλλαγείς.

  5. heliotypon Says:

    Φίλοι μου, μου αρέσει το ραδιόφωνο. Ακόμη και στη δουλειά μου ακούω ραδιόφωνο. ‘Οταν ήμουν φοιτητής και είχα μιά φοβερή ξενομανία, ιδιαίτερα με την Αμερική, άκουγα μονίμως τον Αμερικάνικο σταθμό της βάσης του Ελληνικού. Με βοήθησε πολύ στο να μάθω τη γλώσσα. Πάντα προσπαθώ να έχω το ραδιόφωνο ανοικτό για να ενημερώνομαι. Και οι δημοσκοπήσεις με διαολίζουν! Μετράνε κάτι δέκατα μονάδων για να βγάλουν μαλακισμένα συμπεράσματα για τη δύναμη των κομμάτων. So what? Στην TV αναζητώ μονίμως παλιές Ελληνικές ταινίες ή τίποτε κωμικά serials. Τίποτε άλλο δεν μου δίνει το ηλίθιο κουτί!

  6. Debby Says:

    Πέρα από τους άμεσα εμπλεκόμενους έχει και αρκετούς άλλους που τους ενδιαφέρουν οι δημοσκοπήσεις… Οσο και αν μας φαίνεται περίεργο.

  7. heliotypon Says:

    >Debby: ‘Ισως αλλά νομίζω ότι το μεγαλύτερο μέρος των πολιτών δεν ενδιαφέρεται γι αυτά τα βαρετά ρεπορτάζ. Ενόχληση πρέπει να είναι αυτή η διαρκής επανάληψη ανούσιων ποσοστών… Αν υπάρχουν και κάποιοι που έχουν, δικούς τους, λόγους να ενδιαφέρονται μπορούν να πάρουν τα δεδομένα από τις πηγές τους.

Leave a comment