Κάθε φορά που έρχονται γιορταστικές μέρες, δεν μπορώ να μην φέρω στον νου μου τα διάφορα είδη σχέσεων που έχουμε με τις γιορτές. ‘Όπως ξέρουμε οι γιορτές είναι δύο ειδών, οι θρησκευτικές και οι λεγόμενες “εθνικές”. Οι περισσότερες είναι οι θρησκευτικές βέβαια, αφού ο άνθρωπος διάλεξε να βαυκαλίζεται με την ιδέα ενός ανωτέρου όντος, που θα τον στείλει ή από δώ (παράδεισος) ή από κει (κόλαση), μετά την επίγεια ζωή και προσπαθεί να εξασφαλίσει μιά θέση στους κήπους ή στα ρετιρέ της επέκεινα ζωής, όπως ακριβώς κάνει και στην επίγεια ζωή του, για να εξασφαλίσει τη ευνοούμενη θέση ένας υπάλληλος: Γλύφει τον προϊστάμενο (προσευχές, ευχέλαια, λειτουργίες, κλπ), του πάει δωράκια (κεριά, πρόσφορα, θυσίες, σπονδές, ύμνους κι άλλα τέτοια).
Βέβαια, όπως ακριβώς κάνει και στην επίγεια ζωή, ο ενδιαφερόμενος δεν σκέφτεται τόσο να κάνει καλά τη δουλειά του (δηλαδή να είναι τίμιος και σε καλή σχέση με τους συνανθρώπους και με τη φύση), αλλά αφιερώνει πολύ περισσότερη προσπάθεια και πόρους στο γλύψιμο. Όλη αυτή η βιομηχανία των γιορτών και των θρησκευτικών τελετών και της θρησκείας, γενικότερα, ο χρόνος, η προσπάθεια και τα χρήματα που αφιερώνονται στο γλύψιμο του “ανωτάτου”, για μένα, είναι μιά ματαιπονία και, ταυτόχρονα, κατασπατάληση πόρων που θα μπορούσαν να είναι κοινωνικά ωφέλιμοι εάν πήγαιναν σε χρήσιμους στόχους, παρά σε λιβάνια, χρυσοπίκοιλτα άμφια και μεγαλοπρεπείς ναούς. Αν μετρήσουμε π.χ. τους ναούς, σε κάθε πόλη και χωριό και υπολογίσουμε την αξία τους, θα δούμε ότι θα μπορούσαμε να είχαμε πλήρη αυτάρκεια σε νοσοκομεία, σχολεία και άλλα χρήσιμα ιδρύματα, αν τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για την ανέγερσή τους πήγαιναν σε κοινωνικά χρήσιμους σκοπούς.
Πέραν από αυτές τις σκέψεις, θα ήθελα να κάνω και μιά κατηγοριοποίηση των διαφόρων τύπων ανθρώπων και τη σχέση τους με τις γιορτές:
- Ο εργαζόμενος που περιμένει τις γιορτές για να ξεκουραστεί λίγο από τον καθημερινό κάματο. Συνήθως αδιαφορεί για το αφηρημένο “νόημα” της γιορτής και το μόνο που βλέπει είναι λίγη ανάπαυλα από τον αγώνα. Νομίζω ότι είναι η μεγαλύτερη κατηγορία.
- Ο έμπορος: Περιμένει, με αγωνία, να μεγαλώσει λίγο ο αναιμικός του τζίρος και να βγάλει τα σπασμένα της μακρόχρονα λυμφατικής εμπορικής κίνησης.
- Ο δημόσιος υπάλληλος: (είδατε; αυτόν δεν τον έβαλα μαζί με τους εργαζόμενους. Είναι μιά ΑΛΛΗ κατηγορία!). ‘Αδεια (από τον προϊστάμενο ή τη …σημαία) που συνήθως παρατείνεται, ανεπίσημα, κατά μία, δύο ή περισσότερες μέρες, ώστε να συμπληρωθεί εβδομάδα και να πάει στο χωριό (Από εκεί κατάγεται και ο βουλευτής ή κομματάρχης που τον διόρισε). Ακόμη κι αν ο προϊστάμενος θα είχε αντιρρήσεις, ένα τηλεφώνημα από το κινητό ότι είναι “ασθενής” του εξασφαλίζει και την τυπική άδεια. (‘Η μήπως θα του στείλουν τον γιατρό στο σπίτι; Σιγά! Αφού κι ο προϊστάμενος τα ίδια κάνει! Συμμορία είναι εκεί μέσα!). Συνήθως, πιστεύει-δεν-πιστεύει, ψιλοθρησκεύεται, ανάβει και κανά κερί, προκειμένου να κρατήσει και μιά πισινή σε περίπτωση που κάτι μεταφυσικό υπάρχει (δεν το πολυψάχνει).
- Ο θρησκευόμενος: Αυτός γιορτάζει γιατί νομίζει ότι η γιορτή έχει πραγματική σημασία και πιστεύει στους μύθους που του σερβίρει η θρησκεία του, σαν να ήταν αλήθειες. Πιστεύει σε θαύματα, παρθενογενέσεις, νεκραναστάσεις και άλλα απίθανα “γεγονότα” που, περιέργως, όλα συνέβησαν χιλιάδες χρόνια πριν, ενώ τώρα η βιομηχανία θαυμάτων έχει κλείσει τους γενικούς διακόπτες και τίποτα δεν κινείται σ’ αυτόν τον τομέα! Αυτός, ένας από τους επενδυτές στην μεταθανάτια ζωή, φροντίζει να εκπληρώνει ανελιπώς τις υποχρεώσεις του ως “πιστού” με την φανερή ελπίδα ότι έτσι θα εξασφαλίσει τα προνομιούχα οικόπεδα του παραδείσου, όταν γίνει λείψανο. Βέβαια, σπάνια η θρησκευτικότητά του τον εμποδίζει από το να διαπράττει άδικες πράξεις σε βάρος των συνανθρώπων του, ιδίως αν ο νόμος του δίνει το δικαίωμα να το κάνει (Γειά σου ρε Βουλγαράκη: “”Οτι είναι νόμιμο είναι και ηθικό”).
- Ο παραδοσιακός: Βλέπει τις γιορτές ως κομμάτι της λαϊκής παράδοσης και τηρεί τα έθιμα, είτε πιστεύει είτε δεν πιστεύει. Πάει στον επιτάφιο και στην ανάσταση με κερί ή/και βεγγαλικά, πάει στην εκκλησία στις 5 το πρωί τα χριστούγεννα και συμμετέχει σε κάθε σχετικό με τις μεγάλες γιορτές έθιμο. Η επαφή του με τις γιορτές έχει συναισθηματικό και νοσταλγικό υπόβαθρο και, συχνά, συνδέεται με την παιδική ηλικία και τις αναμνήσεις.
- Ο πεισματικά “συνεπής”: Δεν πιστεύει σε τίποτε μεταφυσικό, δέχεται ότι κάποια έθιμα έχουν παραδοσιακή αξία, αλλά αυτός αρνείται πεισματικά να συμμετέχει σε ότιδήποτε τελετουργικό που δεν το αισθάνεται. Θεωρεί ότι η συμμετοχή σε κάτι που δεν πιστεύεις είναι υποκρισία και γι’ αυτό απέχει από θρησκευτικές εορταστικές εκδηλώσεις και τελετές, όσο μπορεί χωρίς να λυπήσει αγαπημένα πρόσωπα. Είναι κάπως ακραίος, αλλά δεν κάνει τίποτε που δεν νοιώθει. Όταν του λένε: “Χριστός ανέστη” απαντά απλώς: “χρόνια πολλά“, για να μην πει: “μην λέτε μαλακίες”!
- Ο κοιλιόδουλος: Βλέπει τις γιορτές ως ευκαιρία για γαστριμαργικό ξεσάλωμα. Δεν τον ενδιαφέρει η θρησκεία ή η παράδοση, αν δεν σχετίζεται με το φαγητό. Φροντίζει να διατίθενται άφθονα και εκλεκτά εδαίσματα και ποτά στο σπίτι του και εκεί που πηγαίνει να “γιορτάσει” ή τα φροντίζει ο ίδιος αν είναι οικοδεσπότης. ‘Ο,τι πρόβλημα υγείας κι αν έχει, τη γιορτινή μέρα (ή μέρες) θα κάνει εξαίρεση από τη δίαιτα, θα δικαιολογήσει στον εαυτόν του (και στους δικούς του, που έχουν ζωηρές αντιρρήσεις) το πρόσκαιρο ξεσάλωμα και θα του δώσει και θα καταλάβει! Είναι, συνήθως, ο “πελάτης” των επειγόντων της εφημερίας, ή πρόξενος της αγωνίας των συγγενών όταν πέσει ξερός και αγκομαχά από τη βαρυστομαχιά. Υπόσχεται να μην το ξανακάνει, αλλά ξεχνά την υπόσχεση στην επόμενη γιορτή!
Διαλέγετε και παίρνετε. Να περάσετε καλά.
Α, ναι: Και να επιστρέψετε όλοι ζωντανοί και αρτιμελείς!
Παραπέμπω και σε παλιότερες αναρτήσεις μου σχετικά με τις γιορτές: ΕΔΩ και ΕΔΩ
April 3, 2010 at 12:00 am |
Μολις γυρισα απο τον Επιταφειο.
Υπαρχει ευγενικε μου Heliotypon και τουλαχιστον, αλλη μια κατηγορια,”Πιστων” στην οποια ακομα και ενας συνεπεστατος Αθεος ,τελικα υποχρεωτικα θα διαβει.
Υπαρχει λοιπον στο βιο μας εκεινη η στιγμη οπου η ΑΛΗΘΕΙΑ μας….ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΑΓΕΡΩΧΗ ΚΙ ΑΠΟΛΥΤΗ,που λυγιζουν τα μελη μας.
Ειναι η στιγμη που Η ΑΛΗΘΕΙΑ που με τοσο κοπο και μοχθο ΔΟΜΗΣΑΜΕ ολα τα χρονια που περασαν….ΑΦΟΡΑ ΠΛΕΟΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.
Η ΔΕ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ…με σκληροτητα και συνεπεια εξωφρενικη πεφτει επανω μας,σαν απονη σφυρα!!!
Τοτε με φριχτους πονους,ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΣΤΑΣΗ ξαναδιαβαζουμε τον ΜΕΓΑΛΟ ΓΕΝΝΑΙΟ- ΜΟΝΟ- ΕΠΙΚΟΥΡΟ…
και επιστρεφουμε για την ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ, στους ΜΥΘΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ!!!!
April 3, 2010 at 6:29 am |
>Iamaticus: Κατάλαβα καλά ότι εννοείς την στιγμή αποχώρησης από τον κόσμο ετούτον; Μα μιλάω για σχέση με τις γιορτές εδώ…
April 3, 2010 at 10:08 am |
Πραγματικα οι τυποι οντως αυτοι ειναι.
Δε μιλαω βεβαια μονο για τον Θανατο και τους πονους του.
Μιλαω και για την καθημερινοτητα,που με τις σκληρες Αληθειες της, μας ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ….να επιστρεψουμε -μεσα απο διαδικασια ΕΚΛΟΓΙΚΕΥΣΗΣ-σε ΜΥΘΟΥΣ που νομισαμε οτι …ειχαμε .ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΕΙ.
Αυτο το λεμε…..ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ!!….και ειναι μορφη ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,ακομα και για τους ΓΕΝΝΑΙΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ.
April 3, 2010 at 6:43 pm |
κάποιες στιγμές έχουμε ανάγκη να ταίσουμε και την ψυχή…
για να ξεφύγουμε…
σε όποια κατηγορία κι αν ανήκει κάποιος, και για τους δικούς του λόγους,
αναζητάει το διαφορετικό!
καλή Ανάσταση…
με τα αρώματα του Απρίλη
April 3, 2010 at 7:58 pm |
Το ιστολόγιο “ΑΘΕΪΑ, η άρνηση της αλήθειας” εύχεται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε όλο τον κόσμο.
http://eatheia.blogspot.com/
April 5, 2010 at 8:16 pm |
Χαχαχα..Σήμερα το πρωί στο περίπτερο:
Περιπτερού:Χριστός Ανέστη
Εγώ: Εεε..Χρ..όνια Πολλά;
April 6, 2010 at 2:24 pm |
Κρατα και καμια καβάντζα για την περίπτωση που υπάρχει κόλαση! Να εξομολογείσαι και να κάνεις νηστεία και υπακοή!
Υ.Γ. Πρέπει βα ήσουν πολύ καλος στις εκθέσεις στο σχολειο!
April 7, 2010 at 8:17 am |
>IAMATICUS: Γιατρέ, μιλάς για την “παραμυθία” που μεταφράζεται σε “παρηγορία” κάτι σαν προσπάθεια απάλυνσης των ψυχικών πόνων, κάτι που γεναιόδωρα υπόσχονται οι θρησκείες; Προσωπικά δεν γνώρισα κανέναν που ευεργετήθηκε από μία τέτοια διαδικασία… ‘Η πρέπει να αυταπατώμαστε με την υπόσχεση μέλουσσας ζωής στον παράδεισο, για νοιώσουμε καλλίτερα;
>natalia: Αν το έχει κάποιος ανάγκη, ας το κάνει. Αλλά και οι καταφεύγοντες σε ουσίες που αλλάζουν τον ψυχισμό το ίδιο πετυχαίνουν. Να πούμε ότι θα χρησιμοποιήσουμε την θρησκεία ως ναρκωτικό; Μα ο Μαρξ το είπε ότι η θρηκσεία είναι το όπιο των λαών! Αυτό θέλουμε;
>Orthodox: Ευχαριστούμε για τις ευχές. Να είσαι καλά ορθόδοξε. ‘Ομως τα σχόλια που άφησα στο blog σου τα λουφάρησες… Και δεν ήταν ούτε υβριστικά ούτε προσβλητικά. Τόση δημοκρατία διδάσκει η θρησκεία σας;
>Ασυγχώρητη: Καλώς ήρθες. Ε, μα τι άλλο να έλεγες;
>zwaki: Δεν νομίζω ότι μου χρειάζονται καβάτζες. Δεν θυμάμαι αν ήμουν καλός στις εκθέσεις, αλλά πάντα προσπαθούσα να εκφραστώ με σαφήνεια. Πάντως, επειδή στον επαγγελματικό μου χώρο το γράψιμο είναι καθημερινή ιστορία, επί δεκαετίες, τελικά η άσκηση μπορεί και να μου έκανε καλό…
April 7, 2010 at 2:29 pm |
Άφησες και μιά άλλη κατηγορία έξω!
Αυτούς που δουλεύουν αυτές τις μέρες για να περνάνε οι υπόλοιποι καλά και αυτοί σε πληροφορώ δεν καταλαβαίνουν ούτε Πάσχα ούτε Χριστούγεννα!
Όπως και να’χει και του χρόνου να’σαι καλά να ξανακάνουμε τα ίδια και τα ίδια!!
April 7, 2010 at 10:28 pm |
Eυγενικε μου φιλε Heliotypon
Ανοιγεις ενα τεραστιο θεμα, αξιο εκτεταμενου σχολιασμου, που πιστευω οτι εχεις το κυρος και την επαρκεια να αναπτυξεις (ΣΕ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΔΩ).
Τι εννοω:
Η ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ (το παραμυθιασμα-παρηγορια κλπ) ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ- το λιγοτερο- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ, (ΑΜΥΝΑΣ,ΥΠΟΒΟΛΗΣ),για να ανταπεξελθουμε και να αντιμετωπισουμε μια ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ( ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ) ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.
Πχ:Στη Φυσικη επινοουμε τον ΑΙΘΕΡΑ (υλικο που “γεμιζει”το ΚΕΝΟ),που ολοι το φοβομαστε επειδη συνδεεται με το “τιποτα” ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ.
Πχ:Στον Ερωτα ….ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ παραμυθιασμα!!!κλπ.
Και βεβαια αυτη την αναγκη κατ εξοχην ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ,ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ κλπ.
(αποτελει γι αυτες ΚΥΡΙΟ ΕΡΓΟ).
Αρα ΜΥΘΟΣ,(ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ) ειναι σαν το μαχαιρι:Αλλος κοβει ψωμι,αλλος σκοτωνει,αλλος σκοτωνεται,ΣΤΡΑΒΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΒΩΝΕΤΑΙ…η και ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ,ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ.
ΑΥΤΑΠΑΤΑΤΑΙ…ΓΛΥΚΑ.
Αυτο ακριβως το φαινομενο-αναγκη,συνιστα την πηγη καθε Θρησκευτικοτητας.
Γι αυτο το να γινει καποιος ΑΘΡΗΣΚΟΣ-η-ΙΔΙΩΤΗΣ(να απεχει της Πολιτικης)ειναι φυσικο και ευκολο στις μερες μας (της εποχης της πληροφοριας).
Το να υπαρξει ομως ΑΘΕΟΣ,ειναι ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ….για “ΗΜΙΘΕΟΥΣ”-ΑΝΔΡΕΙΟΥΣ-ΜΟΝΟΥΣ!!!!
April 8, 2010 at 3:53 am |
Απο μια εργαζομενη, παραδοσιακη, Χρονια Πολλα.
April 8, 2010 at 8:06 pm |
Η Άνοιξη δεν έφυγε γι αυτό σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς φίλε μου.
Όσο για τον Ορθόδοξο, ας πρόσεχες Ηλιότυπε, ήξερες που έμπαινες!
Ώστε τέτοια πράγματα κάνεις στο μπλογκίδιό σου ορθόδοξε…
Άλλος έχει το όνομα κι άλλος τη χάρη!
Μόνο που εμείς το δοξάζουμε δεόντως και όχι για να το βρίζουμε…
Το έπιασες το υπονοούμενο, έτσι;
April 9, 2010 at 12:36 am |
Aντε τωρα!!!
ΣΚΟΡΔΑ…στον Ηλιοτυπο!!
ΛΙΒΑΝΙ…στον Ορθοδοξο!!!
ΜΗΔΕΝ…στον Αθεο!!!
ΦΙΛΙΑ….στο Δεσποιναριο!!!
……..Και μια ΩΡΑΙΑ ΜΟΥΤΖΑ για παρτη μου!!!!
ΟΟΟυυυυφφφ!! Βραδυατικο συγχιστηκα!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΡΕ!!!!(και να ξερουμε τι να τα κανουμε…ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΦΑΝΟΥΝΕ)!!!!
April 9, 2010 at 12:55 am |
Σας αγαπω γλυκες μου ολες
Να που μ αρεσει…
ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΜΕ…
Σαν τις πουτανες,τις καριολες!!!!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Ζητω συγνωμη μονο απ τον Ορθοδοξο!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ.
April 10, 2010 at 8:01 am |
>zoyzoy: Ναι, αυτές οι κατηγορίες εργαζομένων που υπονοείς δεν έχουν την ευκαιρία να γιορτάσουν ή να ξεκουραστούν στις γιορτές, αν και νομίζω ότι παίρνουν άδειες, σε αντιστάθμισμα, ή/και έξτρα αμοιβές. ‘Ομως την ανάπαυλα όλοι τη χρειαζόμαστε κι ας μην είναι γιορτές. ‘Αλλωστε το σημερινό νόημα των γιορτών είναι κυρίως αυτό, δηλ. η ανάπαυλα.
>δεσποινάριον: Χρόνια Πολλά, ολόψυχα. Επί τη αφίξει της άνοιξης, αν θέλεις. Ελπίζω να έχει έρθει και εκεί που ζεις και να μην παλεύεις ακόμη με τα χιόνια…
>IAMATICUS: Γιατρέ είσαι χείμαρος. Δεν σε προλαβαίνω! Αλλά γιατί μηδέν στον άθεο; 10 θα του έδινα! Στον ορθόδοξο θα έβαζα… Αλλά ας μην το πω και τον στενοχωρήσω! 🙂 Στις κυρίες σίγουρα φιλιά. Πολλά! Μα τι άλλο σημαντικό μας μένει στον κόσμο από τις κυρίες;
>’Αθεος: Ευχαριστώ για τ ις ευχές, αλλά, δυστυχώς, δεν το έπιασα το υπονοούμενο! Κάτι σχετικό με το λουφάρισμα σχολίων; Φαίνεται ότι ό,τι δεν συμφωνεί με τις θέσεις του δεν το εμφανίζει. Όλα τα σχόλια εκεί είναι από …ομοδόξους. Κανένα από αντιφρονούντες! Πολλή ελευθερία λόγου επικατεί στην ορθοδοξία…
April 10, 2010 at 11:31 am |
ΕΥΓΕΝΙΚΕ μου φιλε ΗΛΙΟΤΥΠΕ,και σεις επισκεπτες του σεβαστου αυτου blogos.
To ΜΗΔΕΝ για τους ….ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΕΣ(!!!!) ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΚΑ (αναποδο)!!!!!
Κατι σαν το reset, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ.
Αλλωστε υπαρχει και το γνωστο ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΕΡΓΟ….περι “Ευρωπαικου Μηδενισμου”,αν δε κανω λαθος του Νιτσε (ξερει αυτος ο… “ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΗΣ”)!!!
Οσον αφορα τον Ορθοδοξο….Θα τα πουμε τον Ιουνιο στις εξετασεις.
….MΠΟΡΕΙ να τον αφησω και στην ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ απο ΑΠΟΥΣΙΕΣ!!στα δυσκολα μαθηματα.
Για το ΔΕΣΠΟΙΝΑΡΙΟ….τρεφω…ΑΓΝΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, απο ΖΩΩΔΗ ΚΙΝΗΤΡΑ!!!!
(Συγχωρεση…ειναι και Ανοιξη βλεπεις και ο γερος (εγω) θυμαται τα παλια,ΤΑ ΠΡΟΣΤΥΧΑ!!)
Οσο για σενα ΗΛΙΟΤΥΠΕ…..λαμπεις σαν το Βορειο ΣΕΛΑΣ..ΣΤΑ ΕΡΕΒΩΔΗ ΣΚΟΤΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ!!!!(…γλυψιμο να μη με χεσεις καμια ωρα)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Χθες βραδυ,φιλε μου Μ ΕΔΕΙΡΕ η γυναικα μου,που αν και εχει τα μισα μου κιλα….ηταν ευκινητη και ακριβης στο στοχο της,οπως καθε γυναικα.
(…βαδιζω και παραμιλω….),εκτοτε!!!!
April 10, 2010 at 11:36 am |
Γιατί μηδέν;
Γιατί αν μου έβαζε περισσότερο έπρεπε να ανησυχώ!
Ομοϊδεάτης του Ορθόδοξου γαρ.
Ο τελευταίος σου έσβησε το σχόλιό σου και σε μένα κοκορεύεται ότι δεν σβήνει ποτέ σχόλια. Μια φορά πάτησα στο blog του, όταν το πρωτοδημιούργησε για αντιπερισπασμό του δικού μου, στα τέλη του Γενάρη. Τότε μου έσβησε τα σχόλια που του έκανα. Ενώ αυτός βρίσκεται μόνιμα σε μένα και σε άλλα αθεϊστικά blogs κάνοντας διαφήμιση και κήρυγμα.
Γι αυτό σου έγραψα «Άλλος έχει το όνομα κι άλλος τη χάρη!» εννοώντας το όνομα του blog (του δικού σου) γράφοντας «Μόνο που εμείς το δοξάζουμε δεόντως και όχι για να το βρίζουμε…»
Το υπονοούμενο ήταν η λέξη «Μουνί»!
Πιστεύω τώρα να κατάλαβες τι εννοούσα.
Αν διαβάσεις τα σχόλια, λίγο πιο πάνω, από κει που μου έγραψες τελευταία θα καταλάβεις τι συζήτηση είχαμε γι σένα!
April 10, 2010 at 1:27 pm |
bre …..ΑΘΕΕ- “ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΗ”,κανεις πως δεν καταλαβαινεις.
Μεχρι και ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ…. θα καταλαβε οτι ΣΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ …ΤΟ ΔΕΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟ!!!!!
“Αλλωστε οπως θα μας ελεγε:”ΟΙ ΔΕ ΕΣΧΑΤΟΙ ΕΣΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΟΙ”!!!
Οσον αφορα τωρα τη δικη μου περιπτωση….Μακαρι να ημουν “ομοιδεατης”,να ΚΟΙΜΑΜΕ ΗΣΥΧΟΣ!!!
Αλλα ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ ,ΕΧΩ ΑΥΠΝΙΕΣ ΑΠ ΤΑ ΓΕΛΙΑ!!!!!
Και οπως ξερεις,(ΤΑ ΓΕΛΙΑ,ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ,ΤΟ ΕΥΤΡΑΠΕΛΟ,ΤΟΝ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟ) τα τρεμουν, ολα τα ΔΟΓΜΑΤΑ!!!!
(Ουμπερτο Εκο…”Το ονομα του Ροδου”)
Επομενως πριν την κριτικη σου για μενα:…Κ.ΚΑΒΒΑΦΗΣ
“Ρωτουσε για την ποιοτητα”
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ…ακομα και σε…. ΑΘΕΟ!!!!
April 10, 2010 at 7:04 pm |
Δεν κατάλαβα iamaticus ότι μετράς ανάποδα!
April 10, 2010 at 8:34 pm |
ΓΕΝΝΑΙΕ ΑΘΕΕ…
Ευχαριστω που δεχτηκες να επικοινωνεις (.. και με μενα) με τους ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΟΡΟΥΣ,που επιβαλουν τα “τυπικα”….μιας αγνωστης (στους πολλους )ΑΙΡΕΣΗΣ που μεταξυ μας…..(ΑΡΡΗΤΑ) ,ονομαζουμε: “ΑΙΔΙΟΛΑΤΡΕΙΑ”.
Επισης να ευχαριστησω τον Μεγαλο Σεβαστο Διδασκαλο και (ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ),Ηλιοτυπο,που οπως πιθανα θα αντιλαμβανεσαι,(για να με υποφερει) στο Ναο του….την “Ποιμαντορικη του Ραβδο”,την χρησιμοποιει,για “Αλλοτρια Εργα”,και οχι για τον κολασμο ΤΩΝ ΑΣΕΒΟΥΝΤΩΝ “ΧΟΙΡΩΝ”, ΠΟΥ ΑΣΕΛΓΟΥΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ (οπως εγω).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Επισκευθηκα το “ΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΤΗ” θα προσπαθησω να φανω ΑΝΤΑΞΙΟΣ του περιεχομενου του, παρα τις “ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ”που τα πενηντα πεντε χρονια ενος ΟΔΟΙΠΟΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ (οπως εγω),ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΕΓΕΙΡΟΥΝ,στον…… “Κινηματικο του χαρακτηρα”.
Κατι θα μου ερθει να σου γραψω οταν “οργασμικα” θα ειμαι “σεληνιασμενος”.
Με εκτιμηση: IAMATICUS ο “Σαλος Αιδιολατρης Μαινομενος”
April 11, 2010 at 12:17 am |
Heliotypon, εντάξει είναι αλήθεια πως οι δημόσιοι υπάλληλοι δε σκοτωνόμαστε στη δουλειά, αλλά όχι και “συμμορία”…
Χρόνια πολλά!
April 11, 2010 at 12:58 am |
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: “Αλλοτρια Εργα”…..εννοειται: ΗΔΟΝΗΣ
Ως το καθηκοντολογιο του συνεπους αυτου Ιεραρχου επιβαλλει.
April 11, 2010 at 7:36 am |
>IAMATICUS: Ξύλο από τη γυναίκα σου! Ελπίζω να ήταν στα πλαίσια ερωτικού παιχνιδιού…
>Άθεος: Τα διάβασα όλα αυτά που γράφονται στο δικό σου. Αρμοδιότητα της Εύας Στάμου (της ψυχολόγου που γράφει ενίοτε σχόλια και σε μένα) για κάποιους ανθρώπους… Αν και νομίζω ότι μερικές είναι πολύ δύσκολες περιπτώσεις! Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λογια για μένα.
>Θωμάς: Αδερφέ σχεδόν σε κάθε σχόλιό μου για τους δ. υπαλλήλους λέω ότι υπάρχουν κι εξαιρέσεις. Ελπίζω να ανήκεις σ’ αυτές. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το μεγαλύτερο μέρος τους λειτουργεί ως “συμμορία”. ‘Εστω με τη μεταφορική έννοια.
April 11, 2010 at 12:25 pm |
Προκειται περι οικογενειακου δραματος, που εξελισεται σε συνεχειες….
Ηδη ενεπνευσε η περιπτωση μου και τον ΝΙΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ (απο την εποχη της Δικτατοριας Παπαδοπουλου).
Ετσι εγραψε….ο μαγκας την τηλεοπτικη σειρα: “Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ”και τα κονομησε!!!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Επειδη εισαι νεωτερος μου….Ρωτα τη γιαγια σου!!!(αν λεω αληθεια)
April 11, 2010 at 6:22 pm |
>IAMATICUS: Νεότερός σου; Πώς το ξέρεις γιατρέ; Απ’ ότι ξέρω δεν έχει εφευρεθεί …τηλεδιάγνωση για την ηλικία ακόμη, έτσι;
April 11, 2010 at 6:53 pm |
Αγαπητέ iamaticus, αν διάβασες καμιά από τις αναρτήσεις μου θα πρέπει να αντελήφθης ότι μόνο σοβαρά σχόλια δέχομαι και αυστηρά θέλω να μην παρεκκλίνουν από την συγκεκριμένη ανάρτηση. Ωστόσο, έχω κάνει και σατιρικές αναρτήσεις, όπως είναι η 10, η 18 και η 39. Αν πατήσεις στις ετικέτες θα τα βρίσκεις όποτε θέλεις. Γι’ αυτό αν σκοπεύεις να πεις κάτι έξυπνο που να συνάδει με την ανάρτηση καλώς να ορίσεις. Διαφορετικά, μην παραπονεθείς αν το σβήσω. Η δημοκρατικότητά μου φαίνεται που ακόμα δεν ενεργοποίησα τον μετριασμό σχολίων, παρά τους ενοχλητικούς χριστιανούς προσηλυτιστές που συνεχίζουν ακόμα και τώρα και ενοχλούν φασιστικά!
Ούτε να με ειδοποιείς στο «σχολιάστε με». Χαλάς την ροή των σχολίων. Γράφοντας εδώ, ειδοποιούμαι αυτόματα με email.
Σαν ιδέα το “Σαλος Αιδιολατρης Μαινομενος” μου αρέσει κι αν θέλεις κάνε με πιστό σου!
April 11, 2010 at 10:28 pm |
ΓΕΝΝΑΙΕ ΑΘΕΕ…
Βεβαιως και εχω αντιληφθει (μετα απο αρκετες επισκεψεις)τη φυση των αναρτησεων σου,οπως και τον “κινηματικο”χαρακτηρα της προσπαθειας σου.
Εκτιμω το επιπεδο των αναφορων σου,και το φροντισμενο περιεχομενο τους.
Θα σεβαστω βεβαια το χωρο σου,με τους κανονες που τον διεπουν.
Θα εκφρασω τη διαφωνια μου οσον αφορα τον “κινηματικο χαρακτηρα”που διαπιστωνω,σαν του Ορθοδοξου ας πουμε.
Δεν χρειαζεται,θα απογοητευθεις ενδεχομενως,θα αδικησεις χωρις να το θες.
Τελος τη “μαχαιρα του χιουμορ”θα την χρησιμοποιησω με λεπτοτητα,”καλο” γουστο,…ετσι ωστε το προκυπτον “σφαγειο”, να εχει την αξια “φιλετου”και οχι …”κατμα”!!!!(για τους επισκεπτες του blog σου).
Αν το καταφερω και αν το εγκρινεις.
Επισης να γνωριζεις οτι εκτιμω και την παρουσια του Ορθοδοξου στο διαδικτυο,τοσο στα πλαισια της πολυφωνιας, οσο και στα πλαισα της ΤΡΑΓΙΚΗΣ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.
Σαν γιατρος που ειμαι, συνειδητοποιησα (ενδεχομενως και να σφαλω) οτι το ελευθερο Επιστημονικο Πνευμα, δεν επαρκει απο μονο του για την ανακουφιση του ασθενη.Χρειαζεται και η “παραμυθια”,που εδω στη Δυση που ζουμε, καλως -η-κακως το λεμε ΧριστιανικηΠιστη….”Αυταπατη”…”Τεχνη”..”Υποβολη”…Μαγεια….”Παρηγορητικη Αγωγη”…Θαυματοποιια!!!!!
Με εκτιμηση:iamaticus Aγνωστικιστης Ηδονιστης….και ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΩΛΟΓΕΡΟΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ και στο φιλοξενο “ΜΟΥΝΙ”που,(οπως καθε μουνι απο τη φυση του ειναι!!) και που απο τοπο ΗΔΟΝΗΣ μετετραπει,σε πεδιο…ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ!!!
(ΟΤΙ ΣΕ ΧΑΡΗ ΕΧΑΣΕ, ΤΟ ΠΗΡΕ ΣΕ…ΣΟΦΙΕΣ).
April 11, 2010 at 11:00 pm |
Σεβαστε Διδασκαλε Ηλιοτυπε….
Η φυση των λεγομενων σου στις αναρτησεις σου αποκαλυπτει ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗΣ (ΟΡΜΟΝΗΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ) ,με παραλληλη ΣΟΦΙΑ .
Ε…ετσι υποθετω οτι τουλαχιστον στις αρχες της Δικτατοριας Παπαδοπουλου θα ησουν …..ΣΕ ΥΓΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ…(Και στον Λουκιανο Κηλαηδονη που μας εξεθρεψε!!!)
April 12, 2010 at 12:59 am |
>IAMATICUS: Γιατρέ κόψε κάτι… Ούτε σοφία ούτε τεστοστερόνη άνω του φυσιολογικού διαθέτω. ‘Οσο για την ηλικία μου, προτιμώ να μείνει μυστήριο, με προσκεκλημένες τις γλυκές υπάρξεις/επισκέπτριες να την μαντέψουν ή να την ανακαλύψουν με όποιον τρόπο κρίνουν ενδεδειγμένο.
April 12, 2010 at 1:54 am |
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΣΤΟΣ!!!!!
Και πρακτικος ΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ SEX.
Τι νομιζατε γλυκες κυριες μου???ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΑΡΧΗΓΟ.